Diensten | Wat doen we en voor wie? - Buro Freecon

Diensten | Wat doen we en voor wie?

Administratie

Buro Freecon kan op verschillende niveaus hulp bieden. Van eens per jaar de administratie doorlichten en een belastingaangifte, tot aan het verzorgen van de complete administratie. De diensten van Buro Freecon zijn erg divers. Online of offline, wat het beste bij je past. Datzelfde geldt voor de software die je wilt (dat wij) gebruiken. Of dat nu Accountview, Reeleezee, Exactonline, E-boekhouden of een Excel sheet is, wij passen ons aan.

Wij kunnen je bankrekeningen koppelen aan onze software zodat je bankmutaties automatisch in de boekhouding worden opgenomen. Verkoop- en inkoopfacturen kan je naar ons mailen en deze worden ook automatisch verwerkt. Bonnetjes kan je fotograferen met je smartphone en uploaden naar de boekhouding. Dat scheelt veel werk en dus kosten. Ook hoef je niet meer steeds je boekhouding langs te brengen. Zo bedienen wij tevreden klanten door het hele land!

Belastingaangifte

Geen ondernemer ontkomt eraan. Maar er zijn weinig ondernemers die met veel plezier de aangifte zelf doen. Helemaal als zowel privé als zakelijk een complexe situatie is. Gelukkig kent Buro Freecon de wetgeving goed. Daarnaast adviseren we voor het einde van het jaar nog of investeren een slimme keuze is. Regelen we de BTW aangifte en nemen we met je door wat je aan omzetbelasting kunt verwachten. En doen we uiteindelijk de jaarlijkse aangifte inkomstenbelasting of vennootschapsbelasting voor je.

Jaarrekening

Een externe verplichting die wij graag voor je uitvoeren. Van balans en resultatenrekening tot aan een kasstroomoverzicht en eventuele accountantsverklaring. Deponeren van je publicatiestukken bij de Kamer van Koophandel hoort daar uiteraard bij.

Salarisadministratie

Heb je personeel in dienst? Dan moet de salarisadministratie vlekkeloos verlopen. Buro Freecon verwerkt binnen 5 werkdagen je mutaties. En die lever je aan zonder complexe eisen, gewoon op jouw manier. We zorgen er natuurlijk voor dat het belastingtechnisch ook klopt. Geen gedoe achteraf. De kosten voor het verwerken van een salarisadministratie houden we transparant.

DIENSTEN ADMINISTRATIE STAMRECHT BV’S & PENSIOEN BV’S

Voor vele stamrecht B.V.’s verzorgt Buro Freecon de volledige administratie. Wij proberen deze vennootschappen zo snel als fiscaal mogelijk en aantrekkelijk is, te beëindigen. Want het onnodig lang laten bestaan van deze vennootschappen gaat immers ten koste van fiscaal voordeel.

DIENSTEN ADMINISTRATIE VERENIGINGEN & STICHTINGEN

Verenigingen en stichtingen zijn weer een verhaal apart als het gaat om administratie en fiscale regels. Met onze non-profit expertise helpen we al jaren diverse verenigingen, ideële stichtingen en kunstenaarscollectieven.

Is er sprake van een subsidie? Dan werkt Buro Freecon waar nodig samen met accountantskantoren voor subsidierapportages en een correcte administratieve afwikkeling.

DIENSTEN ADMINISTRATIE BV’S EN DGA’S

Het valt ons op dat Directeur Grootaandeelhouders van besloten vennootschappen de grote accountantskantoren steeds vaker inruilen voor goede administratiekantoren. Een ontwikkeling die we bij Buro Freecon graag zien. Als reden horen we niet alleen lagere kosten, maar vooral de persoonlijke aanpak en proactieve houding. De klant staat bij ons nog ouderwets centraal. Een aanpak waar we zeker niet vanaf gaan wijken!